Tidlig HFO

Ordningen er for de børn, der starter i kommunal skole til august. Børnene går i Tidlig HFO fra 1. maj til 30. juni, hvorefter de fortsætter i almindelig HFO1.
Åbningstiden i Tidlig HFO er fra kl. 6.45 til 17.15 alle dage.

Tidlig HFO foregår i HFO'en med dennes personale. Intentionen er, at børnene har de samme voksne omkring sig i HFO'en både før og efter 1. august. I undgår herved to store skift i barnets hverdag, når skolen starter.

Du kan evt. høre mere om Tidlig HFO i jeres daginstitution eller hos Regnbuen.

Regnbuen har et tæt samarbejde med daginstitutionerne og børnehaveklasselederne omkring jeres barns overgange med fokus på tryghed og harmoni, med en genkendelig hverdag for alle børn.

Tidlig HFO på Regnbuen
Vi glæder os til at tage imod jer og jeres barn.

Denne side skal være med til at give jer et hurtigt overblik over hvad det er der skal til at foregå. Vi giver også nogle praktiske informationer omkring dét at gå i Tidlig HFO.